
Technik reklamy
Szeroki zakres zadań zawodowych oraz zatrudnienie na różnych stanowiskach wymagają od absolwenta specyficznych umiejętności plastycznych, poczucia estetyki i wyobraźni przestrzennej. Absolwent technikum organizacji reklamy posiada umiejętności z zakresu podstawy rysunku, kompozycji, malarstwa oraz fotografii, ma wiedzę na temat historii sztuki, różnych dziedzin sztuki i środków przekazu artystycznego. Zdobycie tych umiejętności w cyklu kształcenia pozwala nie tylko na ocenę walorów estetycznych i testowanie projektów, ale i na samodzielne tworzenie wizualnych środków reklamy. W procesie edukacyjnym kładziony jest nacisk na kształtowanie takich cech i postaw jak: komunikatywność, odpowiedzialność i systematyczność w działaniu, umiejętność prowadzenia negocjacji, kształtowania prawidłowych stosunków interpersonalnych, łatwość nawiązywania kontaktów, stosowanie się do zasad prawa, etyki i kultury zawodowej.

Język angielski

Język niemiecki
Obowiązkowe:
Język polski
Matematyka
Dodatkowe:
Język obcy nowożytny
Historia
Geografia
Język angielski
Podstawowe zadania zawodowe technika organizacji reklamy:
Opracowywanie kampanii reklamowych
Dobieranie środków i nośników reklamy w zależności od celu (funkcji) reklamy oraz branży towarowej
Stosowanie różnorodnych technik reklamowych, sprzętu i materiałów wykorzystywanych w reklamie
Organizacja działań promocyjnych przedsiębiorstwa
Organizacja działalności wystawienniczej
Dobieranie metody prowadzenia badań rynkowych i reklamowych oraz weryfikowanie i interpretowanie wyników tych badań
Definiowanie szczegółowego celu reklamy przedsiębiorstwa (klienta agencji reklamowej)
Pozyskiwanie klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami